Συμβουλες για ασκηση στον χωρο εργασιας

By Admin_Gr 4 years ago
Home  >  ΑΣΚΗΣΕΙΣ  >  ΑΡΘΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ  >  Συμβουλες για ασκηση στον χωρο εργασιας

Συμβουλες για ασκηση στον χωρο εργασιας

  • Καθώς βρίσκεστε σε καθιστή θέση, ισιώστε τα πόδια σας κάτω από το γραφείο για να γυμνάσετε τους κοιλιακούς μυς και τους μυς των ποδιών.
  • Τοποθετήστε την πλάτη της καρέκλας σας σε γωνία μεγαλύτερη των 90°, έτσι ώστε να γέρνετε ελαφρώς προς τα πίσω.
  • Αν δεν υπάρχει κάποιος γύρω σας, δοκιμάστε να απενεργοποιήσετε για λίγο τον υπολογιστή και να κάνετε μερικές ασκήσεις. Αν μιλάτε στο κινητό σας, σηκωθείτε και τεντωθείτε ή κινηθείτε στον χώρο, εκμεταλλευόμενοι όσο το δυνατόν περισσότερο τον χρόνο μακριά από το γραφείο σας.
  • Αν είστε μόνοι σας, μπορείτε να σιγοτραγουδάτε διάφορες μελωδίες καθώς δουλεύετε για να ανακουφιστείτε από το άγχος και να ενισχύσετε την κίνηση του σώματος. Η χρήση μικρών οργάνων γυμναστικής στον χώρο εργασίας μπορεί να ωφελήσει όλους τους εργαζομένους.
  • Στους εργασιακούς χώρους έχουν αρχίσει πλέον να κάνουν την εμφάνισή τους τα όρθια γραφεία ή/και γραφεία-διάδρομοι καθώς έχει αποδειχθεί ότι η συνεχής, μακροπρόθεσμη ακινησία έχει βλαβερή επίδραση στην υγεία των υπαλλήλων. Οτιδήποτε μπορεί να σας βοηθήσει να παραμείνετε εν κινήσει στον χώρο εργασίας έχει μεγάλη σημασία για την μακροπρόθεσμη φυσική σας κατάσταση. Εξηγήστε στον εργοδότη σας πως εκτός από τα οφέλη, η κίνηση θα βελτιώσει και την παραγωγικότητά σας. Σίγουρα θα τον πείσετε!
  • Μην μένετε καθιστοί, κινηθείτε. Όσο κινείστε, βελτιώνετε την φυσική σας κατάσταση. Η συνεχής κίνηση καίει θερμίδες και συμβάλλει στην υγεία του καρδιαγγειακού συστήματος. Όταν πρέπει να μιλήσετε σε κάποιον, περπατήστε ως το γραφείο του. Χρησιμοποιήστε τις σκάλες αντί για τον ανελκυστήρα. Κάντε όσο το δυνατόν μεγαλύτερη διαδρομή για την μηχανή του καφέ, κουβεντιάστε για λίγο με κάποιο συνάδελφο κι έπειτα επιστρέψτε στο γραφείο σας. Κάθε κίνηση σας βοηθάει να βγείτε από τη ρουτίνα της καθιστικής εργασίας.
  • Αν πηγαίνετε για τρέξιμο, μπορείτε να καθίσετε στο πάτωμα και να κάνετε διατάσεις καθώς χρησιμοποιείτε τον υπολογιστή. Κάνοντάς τες παράλληλα με τη δουλειά σας, θα γλυτώσετε και χρόνο.
  • Μην ξεχνάτε να προστατεύετε τα μάτια σας! Αν εστιάζετε σε ένα σημείο (π.χ. στην οθόνη σας) για μεγάλα χρονικά διαστήματα, μπορεί μακροπρόθεσμα να βλάψετε την όρασή σας. Για αυτό, κάντε διαλείμματα: Κοιτάξτε έξω από το παράθυρο και εστιάστε το βλέμμα σας σε κάτι μακρινό για να εξασκήσετε την όρασή σας.

Φωτογραφία Travis via VisualHunt / CC BY

Categories:
  ΑΡΘΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ, ΑΣΚΗΣΕΙΣ